CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

11/2/08

Η.........Κεραυνοβολιά....

Πιστεύεις στον έρωτα με τη πρώτη ματιά? (απαντάς τσου κ κάνω μια στροφή)
Με τη δεύτερη? (ξανα-απαντάς τσου κ κάνω κι άλλη μια στροφή)
Με την τρίτη? (στην τρίτη στροφή έχω αρχίσει κ ζαλίζομαι!!)
Με την τέταρτη? ( ΜΠΑΜ)
Τέλος.!!
Λοιπόν? Πιστεύετε στον .....κεραυνοβόλο έρωτα? Ή αλλιώς, στον έρωτα με την πρώτη ματιά??
Το θέμα είναι αμφιλεγόμενο.....
Πολλοί πιστεύουν ότι ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Κ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ
Άλλοι πάλι, λένε ότι ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΤΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΕ ΒΑΘΟΣ.
Τι να πω? Εγώ πιστεύω στο ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ
Τρως μια φλασιά, πιστεύεις ότι είναι το άλλο σου μισό, κ μετά από 2-3 μέρες "κολλήματος και βαθειααααάς περισυλλογής για τη ζωή, την αγάπη κ τις ευεργετικές ιδιότητες του καφέ" επανέρχεσαι στην..κατα τα άλλα, σκληρή πραγματικότητα!! :P

1 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΡΕΕΕ:

Zoulou είπε...

φιλη μου thalia-eirini βρηκα το blog σου τυχαια στο google ψαχνοντας κατι αλλα ασχετα θεματα και ετυχε να μου προξενησει το ενδιαφερον και να το διαβασω...μαρεσει,εχει ενδιαφεροντα θεματα (τουλαχιστον για εμενα) οπου μιλας για καθημερινα προβληματα μεταξυ αγοριων και κοριτσιων.συμφωνω με το τελευταιο που ειπες:Τρως μια φλασιά...πραγματικοτητα...θα βαλω το blog σου στις αγαπημενες μου ιστοσελιδες στο mozilla...ελπιζω να συννεχισεις να γραφεις τετοια ωραια θεματα και να ερχομαι να τα διαβαζω... κανε αν θελεις μια επισκεψη στο δικο μου blog... cu!